Varning!

Varning för ett inlägg som enbart skriva för att hylla min älskade bästaste vän <3
Och en jävla massa skryt också för den delen xD


Att jag en dag skulle kunna sitta på en häst i full harmoni trodde jag aldrig. Det var så otroligt jättelångt borta när jag började rida den här hästen. Att han bara skulle gå i 4 gångarter med helt ren takt var något som inte ens fanns på kartan. Att Han fullkomligt grisepassade sig rakt in i mitt hjärta är helt otroligt. Att det tog mig 6 månader innan jag fick ren takt i tölten på den gossen, att det tog mig 1 år innan jag hittade en trav (ack så otroligt 4taktig sådan) är helt otroligt. Nu efter 4:a år tillsammans (snart firar vi 4:a år, helt otroligt men iaf..) så har jag en häst i fullkomlig balans. Han travar på volt och på rakt spår i form med ren takt, han töltar på volt och på rakt spår i FORM!! med ren takt!. Är egentligen helt jävla otroligt. Många blir chockade när jag säger att han är 18 år gammal, andra blir helt mållösa när jag säger att hästen i fråga har spatt och en senskada. Andra blir helt tårögda när jag berättar om våran resa och våran kärlek till varandra.

NEJ folket, detta är sannerligen en häst på miljonen. En häst så samarbetsvillig, en häst med sån otrolig vilja en häst som Bingó. Går inte att hitta igen..
Den dagen Bingó försvinner, den dagen försvinner en stor del av det som är jag, Carro kommer inte vara Carro längre. Men fram tills dess ska vi skina tillsammans <3 För ingen kan stoppa våra framgångar. Ingen kan släcka våran kärlek.

Du är bäst Bingó. Och tro för allt i världen aldrig att jag kommer släppa dig. <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Carro, du o. Bingo är riktigt jävla underbara! <3



Och dina texter, man känner att de kommer från hjärtat. Nedu, här är äkta vara <33 Jag låter som ett sär.. men kan inget annat eftersom jag är ett!

2009-10-10 @ 13:02:30
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: