Väskan packad för avfärd!

Nu är väskan packad, tror dock att det får packas om och i en större väska xD
Imorgon vid 9 kommer stallkamrat och hämtar mig, vi åker till stallet och tar hand om våra små pållar sen efter det bär det av mot Norrtälje och till stallet jag ska ansvara för i 1månads tid då stallets ägare ska åka på långresa till Thailand :) Har superångest över att lämna Bingó 1 dag ensam xD men mamma har lovat att hon ska ta hand om honom ordentligt!
Helgen ska spenderas med att rida hästar, lära känna omgivningen och dess ridvägar samt lära mig allt om huset jag ska bo i xD Massa småsaker som hur tvättmaskingen funkar till vart elskåpet sitter och vart katt/hundmaten finns. Ja ni vet, allt det där självklara som man själv hittar när man bor där men ingen annan utomstående hittar xD

Men nu, snart.. Ska jag tassa ner i sängen och sova faktiskt.. Upp tidigt imorgon. Och gissar på att helgen följer i samma spår xD

Men folket får ha en trevlig helg. Så hörs vi på söndagkväll ;D


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha det så skönt! :D Jaja att du är tbx redan.. men ja ha liks it vari in här tidigare... datalös i flera dar ;) jag är. så avis. (uttjatat redan? Neeeedå :o om ja fortf är välkommen, trots tjat, så skall jag försöka komma och hälsa på en helg!! :D)

2009-11-02 @ 20:39:05
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: