Heldag med mammsen <3

mammas födelsedag var i söndags, dock hade jag inte köpt någon present, utan skrivit lite vackert på ett kort att hon fick en heldag med mig och fick själv välja en present/er för en symbolisk summa samt bli bjuden på lunch/fika. Heltrevlig dag i haninge centrum där jag totalt lyckades bränna runt tusenlappen. OJJ!! Själv kom jag hem med en supersöt kjol och en t-shirt. Kan ju iaf säga att kjolen var på rea! Halva priset ftw!! Mamma fick 2 tröjjor och en badrumsmatta i present nu då officiellt sett :) supertrevligt hade vi det iaf..
For en snabbis till foderboden och köpte hästmat och morötter sen vidare till stallet där vi bara klappade på ponnyn :) sen for vi hem och tittade en stund på tv, käka middag och sen vidare med pappa och mustangen till Lissma på träff :) myyycket mygg men trevligt folk och fina bilar!
Helt enkelt en grymt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: