Igår och idag

Ridturen igår var riktigt härlig. Dock mörkt och blåsigt men Bingó fick lite halvt om halvt fria tyglar och han kändes ok. Pigg men ok :) Töltade som en klocka hela tiden också ^^. Och i tölten lyssnade han verkligen super! Kunde göra ordentliga förhållningar utan att han tappade takten! Idag hade jag tänkt att bara skritta lite på ridbanan, böja och ställa..

En sko har börjat glappa lite lite och som tur är så ska han ju skos på tisdag, men lite skritt tills tisdagen klarar han nog med den skon :) Han kan itne vila hur länge som helst eller om jag nu ska lyckas få ner honom i vikt så vi kan köpa ny sadel :P

Men nu ska jag upp å se om jag kan äta något (kanske 1skorpa och ett glas blåbärssoppa som vanligt) Jag är för feg för att testa att äta något ordentligt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: