Lördag

Lugn dag idag, vakna vid 11, for till stallet vid halv 1. Bara mocka och pussa på min lilla polle. Smörjde igenom manen (som såg förjävlig ut).. Syns direkt när det var ett tag sen man smörjde.. Han får inga sår såhär sent på säsongen i manen.. Dock blir han skorvlig fort. Sen matades det lite och gosades lite till ^^. Min ponny är världens bästa!

For sen till Willys där det var KNÖKFULLT med folk.. Är det barnbidragstider tro?? Köpte mitt och åkte hem..

måste bara säga att det är så grymt skönt att föräldrarna är borta nu över helgen. Så lungt, så tyst, SÅ SKÖNT!
Märker att vi bara kliver på varandra hela tiden.. Mitt humör blir bara sämre och sämre.. Mammas tålamod blir kortare och kortare.. Men har man råd att flytta hemifrån?? Nej såklart man inte har.. >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: