Planer

jag vet, jag är dålig på att uppdatera.. Men jag har bloggtorka och ingen aptit på att blogga..
Bingó var mattes ängel igår.. Ridturen ute i skog med Annica och Múska var förvånandsvärt lugn! Red till Långa galoppbacken i Dåntorp och Bingó valde för ovanlighetens skull högergalopp (han fick välja helt själv och väljer typ alltid vänster) iaf, efter den galoppen var han bara sådär helt otroligt skittrevlig. Han fick väl sträcka ut någon muskel eller något liknande för hästen vart helt omvandlad. Bara småpill med fingrarna och han bjöd fint till bettet och hade trevligt steg i skritten och var liksom mjuk och fin överallt. :) härligt värre!

Idag tömkörde/dubbellongerade jag med inspänning, släppte fint i svåra varvet men ja vet inte :P är ju inte samma sak som att rida.. Får vila imorgon, Annica rider på onsdag så då blir det väl uteritt tillsammans, torsdag ska jag rida igenom på ridbanan och sen på fredag kommer Agnes och vad jag hört eventuellt Sandra :D bildbomd på bdb kommer det att bli iaf :) kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: