Torsdag

Regnet öste ner precis när jag skulle ut till moppen och åka till stallet, blev att vända i dörren och vänta in mamma så hon fick skjutsa ut mig ist.. Dock orkade jag inte rida, småregna och hade sig.. Mös ist och smorde man och delar av kroppen :) Min häst är världens finaste (och har ett för stort ego). Iaf, imorgon ska jag rida lite på ridbanan, utan stigbyglar, med långa tyglar och bara böja honom runt innerskänkel. Ska skita helt fullständigt om han skjuter ut ytterbogen då och då, måste fan få honom mer elastisk i högervarvet.
Sen imorgonkväll ska vi in till Sveavägen och titta på årets sista fredagscruising, käka på the anchor och knalla sveavägen fram och tillbaka tills dess att det blir mörkt och för kallt :) ska bli mysigt.

Sen på Lördag ska vi iväg med "Fordklubben" till något slott någonstans och gå på "spökvandring".. Får se va det blir för något intressant.. Helgen är bokad och jag börjar känna mig relativt frisk och kry igen. Känns bra känns bra!

Btw, min sista lön imorgon.. OCH vilken lön sen!! OMG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: