Stor heeest

Idag (trots vädret som sa Nej, stanna inne i sängen en stund till) så drog jag mig iväg till Agnes och Mach :)
Agera fotograf (med mina extrema skills, tur att de finns en bra kamera och någon som kan ställa in den åt mig så trycker jag bara på knappen en massa gånger så blir resultatet bra, JA :D)
Agnes red barbacka, hämtade sedan sadeln och galoppade lite. Sen fick jag rida *yaaay* och jag var inte lika rädd idag som förra gången xD men han är fortfarande stor den dära hästen!
Travade lite på ridbanan och Mach undrade nog vad jag höll på med ;)
Sen satt Agnes upp igen och travade med sadel :)

For sen hem, böt om och åkte ut till min påwnie <3 Annica var med och red Múska och vi gjorde ett tappert försök till att rida i skogen.. Gick en bit tills vi träffade på en översvämmad eller ETT översvämmat träsk (tänkte skriva å, men de var ju helt fel!) vi fick vända och rida hem igen :(
Blev lite tölt på ridbanan, sen skritt i djupavattnet på ovalen, blandat med galopp på de ställena som var ovan vatten!
Bingó pigg och verkar trivas på nya bettet :) Vilket gör mig lycklig för jag vågar inte hålla på att testa 73olika bett!

Imorgon blir det stallet tidigt, ska rida både Bingó och lillabruna (om inte mattes lillasyster ska rida, vilket jag såklart måste kolla upp först :D )

Men nu! SÄNGEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: