Rullar på!

Bingó känns helt okej, ridit 3gånger. Imorgon får han vila!
Dock tycker jag att han känns lite väl snubblig? Men får se om det avtar om ett tag!
Börjar känna mig hemma där på hästryggen utan sadel..
Snart så ska jag ta bort stigbyglarna också ;D så får vi se om jag överlever!

Var iväg en sväng till Agnes Mach idag igen!
Gav en liten ridlektion till en av tjejerna som ska ha honom på foder ett tag.
Duktiga som fick till det tillslut med mycket fina övergångar mellan skritt och trav! :D

sen fick jag rida! och fan va kul de är! Alltså, de är när man sitter på en "3gångare" som man inser hur lätt de är att rida. Seriöst, de finns liksom inge mer än skritt, trav å galopp.. Inge jävla rollningar i hörnorna, ingen ful övergång till grisepass eller tölt när man tar en för snäv sväng. Liksom, man bara är med hästen och visar vad man vill, och pållen utför de utan problem! Underbara känsla! :)

Sen var de skönt också när någon annan gjort förarbetet ;D jag satt upp och gled runt lite! Fina hästen.

Bjuder på en såndär supersöt bild!
Och ja, jag kan konsten att se ut som en överlycklig 5åring som älskar hästar!!



jag och fina Mach! :)



Kommentarer
Postat av: Tinna

haha ja, den bilden var verkligen supersöt! du var helt klart sötast :D

2010-08-24 @ 12:26:33
URL: http://oddtinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: