Stolt Matte :D

Stolt matte satt på stolt ponny idag :D
ridtur runt kolartorp med Annica och Múska! Bingó skötte sig exemplariskt! <3
duktigt som fan när de kom en stor lastbil, vi vände och red in en liten bit (2meter från vägen) på en uppfart, hade Múska som moraliskt stöd mellan oss och lastbilen. Men Bingó rörde inte en muskel <3 DUKTIGA HÄSTEN <3
Första gången på 4:a år som jag sitter kvar när de kommer en lastbil xD
Åkte ju av där på Sadelmakartorp på asfaltsvägen när de kom en lastbil och Bingó stegrade och kastade sig åt sidan. Sen dess har jag ju suttit av när de kommit en lastbil.
Men nu kände jag att ja skulle fan inte ha kommit upp igen (barbacka) om jag hade suttit av xD
Men de gick ju bra :D

Fina hästen <3

Imorgon släpps han ner med gänget igen, efter en sommar i sällskap med andra eksemhästen Stefnir (måste gå i hage utan träd). Jobbigt då de är en ny pålle i hagen nu också.. måtte han inte skada sig Bingó nu!!!
Men de får vi ta imorgon, den kampen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: