Tjoohooo! :D

ÄNTLIGEN, nu kom den! Den efterlängtade "okej, nu ska vi nog kunna börja rida Bingó igen".
ÄNTLIGEN!! :D
Bingó trava som en gud vid longeringen, när han blivit varm i kläderna galopperade han även som en gud! :D min fina pojke <3

Sen säger Veterinär "Men Carro, då sitter du upp barbacka nu då, så longerar jag er i skritt å trav så får jag se hur han rör sig under ryttare"
HAHAHAHAHA x'D
ja fick förklara för herr Veterinär att jag inte ridit barbacka på 5-6 år och att de inte finns en chans att jag sitter upp barbacka bara sådär!

Ne, här krävs det fan mental förberedelse! och ehm, en gnutta mod?
Första försöket imorgon. Ska ha med mitt moraliska stöd Annica! Så får vi se hur det går!!

Tanken är att börja rida honom "som vanligt" men utan galopp å tölt.
Dvs som en "vanlig 3gångare" :P Ut i skogen och lattja, trava å klättra.
Lite på ridbanan, ställa och böja. Övergångar osv.

Återbesök om 4:a veckor. Då är han redo för sadel också ^^.

Tänk. Jag ska få sitta på den bästaste imorgon <3

ÅH underbara tanke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: