Tröttsamt!

Är verkligen supertrött på allt just nu, iof kanske de kan hända något kul inom kort, så jag hoppas.
Men liksom, ingen ridning på den bästa (håll tummarna på tisdag!!), snart är sommarjobbet över, jag har ont överallt, ny sadel behöver införskaffas, ingne vill köpa mina gamla sadlar osv osv
The list goes on and on!

På torsdag ska mamma pappa å jag åka iväg och gå den obligatoriska handledarkursen, sen ska det skickas in formulär och betalas en jävla massa pengar. SEN kan jag börja övningsköra igen.. Nu jävlar ska jag ha det där förbannade körkortet! SÅDESÅ

Ska satsa lite halvhjärtat på att söka jobb nu, satsa mer på att ta körkortet. SEN kanske jag redan har jobb fixat, men då måste jag ha det där jävla körkortet! Blir de inge jobb söker jag in till skolan.. suck..
Fan allt skjuts upp så jävla långt om skolan ska med in i bilden >.< jag vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: