Varmt varmt!

Annica och jag tog oss en lugn skrittur på vägen i denna värme, man orkar liksom inte hålla på mer än så!
Ásta var iof galet pigg och studsade lite framåt och ville mer än gärna springa! Sötnosen!
Svettig som satan var hon när vi kom tillbaka, hon var svettig redan innan också (eksemtäcke på, då blir de lätt svett). Men avblaskad blev hon och insläppt i box för att äta lite mums och "sova" lite.

Sen tog vi Bingó och löslongerade med några hinder.
Studsa jättefint trots värmen!
Nu blir de "vila" fram till Tisdag, ska var ful som fan och höja upp havren också.
OCH SÅ HOPPAS JAG PÅ REGNET DE HAR SAGT SKA KOMMA PÅ TISDAG!
är det såhär varmt kommer han ju knappast vilja "springa på med friskt tempo och egen vilja"
my ass!
speciellt när han fäller som ett as också >.<

Ne, får jag liksom inte sätta igång honom nu blir jag faktiskt lite sur, eller va man ska säga.
Hästen är INTE HALT, han springer så jävla klockrent.. Men veterinär påpekar att han "spänner sig lite över hals och manke"
MEN VAFAN >.< vilken häst travar helt jävla jätteavslappnat när de springer en galen människa bakom och viftar med spö?
Ne, nu hoppas jag verkligen att de blir ridning. Annars vet jag inte vart ja ska ta mig till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: