Värsta cowboyen!!

Nu börjar jag känna mig riktigt hemma där uppe på Bingós breda rygg (för ja den är SÅÅÅ bred, för han är SÅÅÅ tjock). Tölta går bra efter ett tag, jag spänner mig lite väl i början + att han blivit så JÄVLA stark?!? Sen när var han så stark för mig? hmm, mer mjukgörande ridning men de känns ändå inte som det släpper sådär hundra ändå!
Ridlektion på tisdag iaf, ska bli roligt! Min första lektion på hundra år barbacka, första gången på Bingó iaf! :D ska bli spännande! Har en känsla av att min underbara ridlärare kommer att skratta :o humm...
Travade även en hel del! Saken är den att jag har så jävla dåligt självförtroende på den punkten, min balans alltså! Tror ju att ja kommer åka av i varje steg, vilket inte är fallet enligt stallkamrat Cassandra som tyckte jag satt stilla där på hästryggen!.. Men ja, träning behövs, och jag kommer aldrig våga galoppera barbacka!
Men vi travade iaf, några varv på volt åt bägge hållen. Och jag satt kvar! :P

Bokade även in en tid hos bästaste Kiropraktorn ever! Den 7:e blir det knakelibrak för Bingós del! :)
Händer mycket nu känns det som! Men ja, va gör man inte?

btw sista veckan ute på Årsta nu, fan alltså.. Jag vill ha ett ordentligt jobb NUUU!!
De är så underbart att få pengar liksom! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: