Fredag

Jag fick iaf sova ut idag, vaknade runt 10! Halv 11 ringde de från jobbet och jag fick skynda mig dit för att ge en hjälpande hand! Inge större problem då de bara handlade om några timmar, men ändå väldigt trevligt att de behöver min hjälp :)

Åkte sen ut till stallet och sällskapade med en medryttare runt i sommarhagarna, blev lite tölt där runtom. Fortsatte sen med tölt på ridbanan och Bingó pinnade på riktigt riktigt bra! God takt, bra tempo. Litet stel men inget direkt att klaga på!. Övh var han väldigt trevlig att rida idag, med sadel och allt! :D

Nu är jag däremot skit-trött och ska hoppa ner i sängen.
Imorgon jobb, halv 10- 16! Några timmar iaf, tydligen ganska stressigt under helgen. Lär ju märka det imorgon haha :P

Så natti mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: