Jag önskar eder alla...

först och främst ber jag så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppladdningen!
MEN, jobbar man 10timmar om dagen, har en liten häst att ta hand om/rida samt ska försöka hålla ett umgänge med lite folk och fä. Så hinns det inte riktigt med med bloggen som jag själv vill!

Idag är jag iaf ledig, annars har jag jobbar varje dag (dvs även på min enda lediga dag var jag tvungen att hoppa in några timmar). Jag har hunnit med att köpa julklapparna, tack för att man iaf jobbar på Elgiganten där det mesta inom julklappsväg går att handla!

Jag ska njuta av ledigheten idag, och ska strax ut till stallet för en gemensam uteritt med stallkamrater + lite fika efteråt. Sen blir det julfirande hos bror med allt och alla!
Ska förtränga bort det faktum att jag börjar kl 7 imorgon (och på söndag). Och ist njuta av att vara ledig och spendera den tiden med det folk jag tycker om.

Slutligen önskar jag alla er läsare en riktigt fin och trevlig jul!

God Jul mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: