Jaha

Ja, då har man arbetat sin sista schemalagda dag ute på lagret.. Får väl hoppas att de gör plats för mig i det nya schemat de ska skapa i början av januari.. Vore ju trevligt! Ska troligen få tid i kassan, men de är på lagret jag vill vara! Fan va jag trivs bra där!!!

Jobbade lång dag idag 9-20:30... Mamma tog Bingó idag och möttes i stallet av en traaaasig vattenkopp (woups), men jag saaaa faaaaktiskt till stallägaren att en PLAST vattenkopp INTE KOMMER LEVA LÄNGE om den ska sitta i Bingós box, för vattenkoppar är sååå mysiga att klia sig mot! Vattenkoppen levde dock längre än vad jag trodde (ca 1,5år faktiskt!), dock hade han ju sönder den redan efter 1månad (klia så de blev en spricka i kopplingen, så varje gång han trycker fram nytt vatten så droppar de lite från kopplingen), men inatt har han tydligen haft sönder den rejält! (bild finns att se på fb och bdb!)

Imorgon, lördag och söndag är jag ledig! Jobb i kassan måndag och tisdag!.. Sen får vi se hur de blir...
och på lördag ska jag äntligen få leka med Agnes igen :D yaaay, äntligen kommer hon en sväng till sweden! :D me längtar!

Men nu mot sängen!

Natti mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: