Såå trött

Mina ögon känns galet torra just nu och jag är sååå trött, men ändå. Jag måste skriva :P haha så jävla illa!
Gick lugnare på jobbet idag, vilket var skönt! Fick en mer "utbildningsdag idag" så hjärncellerna fick jobba men kroppen fick ju iaf sitta stilla :P najs!

Bingó och jag skrittade runt i sommarhagarna med lite trav och något steg galopp (fy på hästen att bara börja galoppa sådär!! ;D), skrittade i djupsnön också! Så härligt att verkligen känns hur ryggen höjs upp! :) fina hästen!
Satt och sjöng på "På fyra ben går den som jag gillar allra mest..." (låten heter egentligen?). Iaf, kom inte ihåg alla verserna så jag satt och hittade på ist ^^. Skräddarsydde den kan man säga! haha, stackars häst :P

Men nu, ska jag förflytta mig mot sängen, först ett stop i badrummet för tandborstning!

Natti mina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: