Sista ridturen

Årets sista ridtur kunde egenlitgen inte varit bättre (eller jo klart som fan den hade kunnat vara det, men just idag var den ändå sådär perfekt!) skritta och trava lite i sommarhagarna för att sedan fortsätta på vägen, red med stallkamrat och hennes lilla sto. Bingó SUPERFLOTT i traven, verkligen helt jävla klockren! I form också! MUMMA! Arbeta bra bakifrån och tog i med ren takt och sväv! :D höll ett kort tempo också! Duktiga hästen!
Galoppa en del också, wrooom va kul tyckte hesten och växla mellan kors och ren galopp xD kändes ju inte sådär jättesnyggt kanske. DOCK lyssnade han på mig till 80% vilket jävlar i mig är bra för att vara Bingó!!
Min fina hästpojke <3

Nya tag för år 2011. Och jag bryter seriöst ihop om hästen skadar sig det året också! FAKTISKT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: