Stadskörning

Åh well, de gick väl helt okej måste jag säga. Jag körde aldrig mot enkelriktat, jag fick bara ett motorstopp (som var vid fickparkering så no big deal!!), jag fickparkerade 3ggr varav 2st var toppenbra, den sista fick jag trixa lite lite med. Men öva öva öva! Körde lugnt och fint och framförde fordonet med säkerhet ^^. Me like!
Börjar känna mig redo för uppkörning! Så jag HOPPAS att jag får halkbanan i julklapp (för den är så dyr >.<) risk1:an kan jag betala själv (500kronor drygt), men halkbanan kostar ju typ 1700?!? någonstans där. DYRT!
Sen jävlar ska det köras upp! :D så i Januari/februari någongång! Plugga teori också, även om jag känner mig väldigt bekväm på den fronten också. Lite skyltar ska pluggas bara! :D men de kommer jag ordna utan problem!!

Nästa lektion någongång nästa vecka, sen uppehåll under jul/nyår för att sedan köra 2ggr till typ inför uppkörningen! Mohahaha, JAG SKA FIXA DETTA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: