Vänta nu..

Har ännu inte fått mina pengar från företaget som sålde min produkt för ett tag sen, skulle ha fått dom i mitten av förra veckan, har ännu inte fått pengarna..
Skickade ett mejl igårkväll men har ännu inte fått svar.. Humm, undrar när pengarna hade tänkt ramla in? Vore ganska trevligt om de nu kunde komma INNAN jul, tänk va de skulle hjälpa!
Men enligt vad jag hört ska man väl inte hoppas för mycket, stallkamrat fick tjata i 3veckor innan hon fick sina pengar.. Känns ju sådär? Ne jag hoppas verkligen jag har pengarna innan den här veckan är slut! Annars blir jag nog faktiskt lite arg, och ännu mer besviken på företaget..
De bevisar ju inte motsatsen direkt?. Försöka göra rätt för sig? Nej varför då?.

Nej, jag börjar tröttna och det riktigt jävla rejält!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: