Klassiskt

När min ponnyhäst lyser upp som en sol när man kommer ropandes vid grinden, när han även kommer TRAVANDES fram med spetsande öron, ja då är det något fel.. Idag var det ett trasig täcke som var överraskningen. Bingó kör verkligen på "tittamattejagälskardigsåmycketattjagkommertravandes" sen ett "hoppsan täcket var visst trasigt också, men visst älskardumigändåeftersomjagkomtravandes???"
Jävla häst xD och de är tur för honom att han gör som han gör, för det är helt otroligt jätteomöjligt att bli arg på honom! faktiskt..

Kallt som satan var det idag också!, michelingubbe som man vart av alla kläder gjorde det hela omöjligt för mig att rida ordentligt! Är det lika kallt imorgon vettefan va jag ska ha på mig, blir väl kalla kläder vid ridning (dvs enbart ridbyxor och inga långkalsonger) för att sen efteråt dra på sig täckbyxor eller nått.. För nej, det går inte att rida ordentligt med hur mycket kläder på sig som helst! Då blir det mest att åka häst faktiskt.

Bjuder på en bild på Bingó idag i sitt nya täcke eftersom jag fick äran att ta hem det andra för lagning.

:)


Ett jättemysigt helhalstäcke! :D Såg nästan ut som en storhäst ett tag ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: