Åh, paket :D

Nu har paketet landat på posten, mitt paket från ellos som jag beställde i fredags! dyyyrt men åh så FINT allt var!

liiiiite osäker på ett par jeans, mamma får hjälpa där, likadant med en skjorta, lite väl lång kanske?!?..
Men annars! 2par jeans satt som en smäck! Likadant ett jättesött gammelrosa linne :D och ett ljustbeige linne som hade sååå söt skärning :D Carro liiite happy nu. Detta behövdes i min lite tomma garderob :P
Det enda som saknas nu är en jeans kjol, samt ett par kortbyxor faktiskt!
Men där har jag alldeles för höga krav för att finna i en butik , suck. Men jag letar glatt vidare!

Titta så söta linnen :D





Dock är det vita linnet på bild gammelrosa (ljust då alltså)
supersöta :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: