bortglömd, ledsen, utnyttjad

Så känner jag mig verkligen idag!. Eller har känt mig så den senaste tiden.
Jag fattar verkligen inte hur folk tänker?
Ne de är INGEN förutom Carro som skrivit upp sig till helgens stallpass (utsläpp lördag morgon, insläpp lördag (tog visst stallägarna), utsläpp söndag morgon och insläpp söndag kväll (jag skrivit upp migpå insläppet..)
MEN DET LÖSER SIG NOG!?!
hur fan i helvete tänker man där? seriöst?
Och jag är ju så in i helvetes dum i huvudet att jag flytta ALLA MINA HELGPLANER för att ta dessa pass?
Så hejdå SM för mig, HEJDÅ fina hästar som jag vill titta på, marknadsgata som jag vill gå på. Folk jag vill träffa.
*vink vink hej då*

Varför? varför är folk så inåthelvetes jävla själviska? VARFÖR TROR ALLA ATT "det löser sig? jag behöver inte bry mig"
Vafan. VI SITTER ALLA med en varsin häst (Vissa 2st) i detta stall.
Varför är det nästan alltid JAG som ställer upp och gör saker och ting.

Fan va jag hoppades på en utväg här, men det verkar skita sig. För jag har ingen lust eller. Jag har också ett liv utanför stallet faktiskt. Även om jag är där varje dag så har jag ett annat liv också. Jag vill också göra saker på mina helger. och framför allt vill jag SOVA UT (eftersom jag går upp kl 6varje jävla morgon)..

Jag känner mig så jävla kränkt, utnyttjad, bortkastad och utsliten. Har iof god lust att bara åka ut och fodra och släppa ut Bingó, men det kan jag såklart inte. Eftersom det inte är HÄSTARNAS fel att vi har införskaffat dom.


Just nu, behöver jag verkligne någon som kan ta bördan från mina axlar. Någon som kan säga att jag är bra. Någon som kan HJÄLPA mig, någon som ställer upp. Någon som bryr sig, någon som helt enkelt kan finnas för bara mig en stund?

Jag kan lova er att jag kommer inte ens få ett tack för det jag gör nu i helgen.
Förstå mig rätt, jag gillar mitt stall. Jag tycker om folket osv. Men jag är trött på att INGEN BRYR SIG.

De är bara "jag jag jag, mig mig mig"  -"men vadå? JAG har planer inför helgen. JAG KAN ABSOLUT INTE flytta på mina planer"
-"men jag hade ett pass förr förra helgen" eller WHATEVER som dom kommer med som motargument till varför dom inte kan.



Åh gud, jag får häjda mig. Skulle kunna fortsätta med 1000ord till hur jag känner mig, men jag antar faktiskt att ni inte eller bryr er ett dugg.
För nej, ingen bryr sig om hur fan jag mår, eller vad jag tycker, eller vad jag har planerat.. Inte en jävel bryr sig.

Carro, bortglömt, ledsen och jävligt utnyttjad


Kommentarer
Postat av: Agnes

Aw, Carro, människor är fy fan bra ruttna ibland! Som du och jag sa när vi träffades senast, man hjälper ju såklart till för nån dag står man där och behöver hjälp... Det verkar ju dock inte dina medmänniskor ha fattat!? Fan jag blir så arg! Fyra pass? På hur många är ni i stallet!?! HERREGUD. Ta lite ansvar jäkla människor!!

2010-07-09 @ 00:25:00
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Fia

Det må låta litet i ord, men är långt ifrån det; Men JAG bryr mig om DIG, för mig är DU viktig!! <333



Men tycker det är jävligt kasst gjort av dem!! Som Agnes sa, arga lappar! Men känns ju inte så kul at bli tvungen att skriva sådana heller!

2010-07-09 @ 01:15:49
Postat av: Carro

Tack sötnosar <3

2010-07-09 @ 13:20:10
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: