Handhäst!

Idag fick Bingó gå som handhäst när bästaste Annica (uppsutten på Múska) var snäll nog (galen nog) att prova på. Bingó har med stor sannolikhet gott som handhäst på island, och visste trots att de var många år sedan, mycket väl vad som var i görningen. Múska däremot vart lite stressad men duktig dam som hon är så gick det bra :) Bingó fick trava på 2 sträckor och såg SÅHÄR glad ut när han kom springandes mot matte påvägen hem <3 Älskade hästen tyckte det var SÅ kul :D

Tänkte kanske att man skulle ta med en cykel ut till stallet och cykla lite med honom! Tror han skulle gilla det!
men vi får se efter återbesöket.. Kan jag inte rida då så tar jag nog ut en cykel så han kan få springa av sig lite mer energi!. (moppen skulle man ju kunna ta efter ett tag xD, men nja, vi börjar väl med cykel skulle jag tro ;D)


och alla håller tummarna nu de närmaste dagarna på att allt går som jag vill. Herre GUD vilken dröm detta vore! Åh vilken framtid. jagvilljagvilljagvilljagvill!! :')
snälla?!?


Kommentarer
Postat av: Fia

Nå, söta hästen :D

Haha, jag skulle med vilja testa cykla med häst, men jag är en fara när jag sitter på cykeln, så njaeee... tror jag låter bli XD Kanske skulle ta o. testa med en fyrhjuling ist, borde passa på nu när jag har en till mitt förfogande ;D

Jag håller tummarna! Och vill veta!

2010-07-04 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: