Havremoppen!

Ja, ny tycker jag att de märks lite att han både har "vilat" från allt sen veterinären var här i onsdags, samt har börjat få lite havre (det behövs inte mycket innan de sätter sig i huvudet på honom ;D)
Imorgon har Annica lovat att handhästa Bingó. PRECIS vad han behöver. Springa med en annan häst. Tror han saknar det massor faktiskt! Han verkligen älskar sällskap! :)
Så vi får se om de kommer alla 3 tillsammans, eller om Bingó kommer i vild galopp först med Annica och Múska några hundre meter bakom xD Stoppkloss ska jag lyckas vara iaf! Blir nog bra, blir nog bra!!

Var ute på marknad ute på strängsnäs flygplats, eller ja. En gammal militärflygplats. Helvete va KALLT det var då! suck. Hittade inte ett skit, men ack så många som tyckte pärlan var vacker! Och ja, jag kan inte mer än hålla med! :)

Fast nu, mot sängen! SOVMORGON imorgon, fan ta väckarklockor! Jag ska sova tills jag vaknar (dvs till typ 9 xD)
Men nu, sängen med katten!

Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: