ojoj

Fick lite smått ångest igår när jag mätte Bingós vikt med viktbandet.. Varför gjorde jag det för? :(
från smäckra fina 339 (framme vid sadelgjordsläge) och 360 (buken) till förskräckliga!! 366 (framme) och 470!!!! (buken)

åh allt detta på 2 månadet >.< seriöst, jag har nog ALDRIG sett min häst såhär fet på alla 5åren vi har varit tillsammans, allså gud! Ångest ångest ångest ångest!!

Idag fick han springa på vid longering, med ett litet kryss mot slutet som hoppades 3ggr från båda hållen.
Imorgon blir det moppen igen, springa fort bränna lite fett! Sen blir de skogspromenader och på fredag igen en tur bakom moppen.. Sen är det återbesök och jag ber till gud att jag får börja rida honom då.. I vilken sadel har jag ingen aaaning om eftersom jag inte hört något från Globus, och min gamla sadel passar antagligen inte längre (nu när han släppt på musklerna runt ryggen har han ju också blivit bredare)
ÅHHH, ja vill ha min fina sadel tillbaka NUUUUU!

Ne, nu sängen.. Jobb imorgon *gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: