Thats soooo hot!

Jag har nyss insett att jag har världens fulaste bränna på benen!
Herre gud xD snyggt när man har gått med uppdragna mjukisar och kortstrumpor i gympaskor x'D
Knäna är helt kritvita. Likaså fötterna.. Så ja, nu vet ni vad jag sysslar med idag. Jämnar ut brännan!!

Har ju iof inte mycket till val när jag jobbar, kan inte direkt springa runt i kjol (kortbyxor skulle iof funka, men då måste jag köpa mig ett par först!!) och sandalet/flip flops eller liknande :P Bara att ta det onda med det goda.
Kommer ta ett tag bara att jämna ut skiten!! suck :P

jaja, nu upp. Käka lite lunch sen iväg till hästen en sväng och därefter jämna ut brännan ordentligt! haha

Ha en trevlig lördag alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: