Underbara VÄRME <3

Jag bara njuter av denna underbara värme! Åh jag ÄLSKAR sommaren :D
Dock kan ju bromsen och myggen ta och försvinna någon annan stans!
Idag blev det en promenad ner till travbanan så Annica och Múska kunde få göra annat än skritta!
Bingó är sååååå tråkig att gå med för tillfället. Stannar å äter, bryr sig inte om tillrättavisningar osv. SUCK
Nästa gång vi promenerar ska jag slänga på tränset med kedjegrimskaftet bara för att han ska ha något att tugga på!
På vägen hem kände jag i snöret att Bingó blev stel som en pinne och var 2sekunder från att springa över mig. Och från ingenstans kommer det en hundjävel farandes och skällandes som en IDIOT. Tur att jag INTE satt på Bingó, för det är bland det värsta han vet. Lösa skällande hundar.
Är vi hemma i stallet är det helt OK med hundar, men inte vilt främmande hundar ute i skogen. Och jag håller mer honom där, man vet aldrig vad den hunden kan tänkas göra (springa runt benen, bita i ben/svans osv).
Allt gick bra och hunden vände hem efter ett tag när husse ropat sisådär 10min.. Men jag blir så arg, håll koll på din hund, annars håll den KOPPLAD!

Nu på eftermiddagen har jag stekt lite på altanen, så röd är jag för tillfället, men jag lär ju inte bli brun xD
blir fan aldrig brun!

Bjuder på 2bilder från idag :)


Sötaste Bingó i väntan på att Annica och Múska ska komma tillbaka från galopprundan!




och söta Annica och Múska :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: