WOUPS

Ja, får jag inte åka till SM (av olika anledningar)
så ska jag bränna pengar ändå :o sådeså! fast nu på MIG och inte hästen. Den ni, händer inte ofta!
Att internethandla är faaarligt men så häääärligt! Tänk vilket påhitt. Slippa trängas, leta rätt storlekar, stå i kö till provrum / kassa. osv osv. Bara klicka, hämta på posten. prova och ev skicka tillbaka (av alla gånger jag handlat så har jag skickat tillbaka 1gg!)

men, ehe.. 1800kronor fattigare :'o
men jag hoppas verkligen att allt passar å är lika sött som på bilden. FÖR då blir det en glad Carro :D
så, hoppas hoppas.. Om några dagar kommer paketet till miiiiigg ^^


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att man inte är ensam om att inte få åka till SM.

Jag är fortfarande dunderförkyld och hade ingen att åka med.

2010-07-11 @ 21:43:41
URL: http://missmyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: