Lördag

Bingó och jag knallar på, igår var vi ute och gick höbalsslingan och jag besökte marken. Så jävla smidig så det finns inte! Men ja, kan jag inte falla av en häst så tar jag det näst bästa och sätter krokben på mig själv. (eller *host* de var en rot som attackerade mig underifrån, eller hur Bingó?!?)
Tur var de påvägen hem och jag haltade sista minutrarna till stallet.

Idag tog vi oss en längre tur på 45min. Bingó börjar bli fundersam och stannade till på ställen jag brukar sitta upp på, tittade på stenen, tittade på mig, tittade på stenen, tittade på sin rygg. Som att berätta att sitt upp nu då! Inte ska du gå hela tiden, så upp på ryggen så springer vi iväg sen :D
sötnosen <3
Men promenader blir det nu, varje dag i 3veckor.
jaja, bara att göra som farbror doktorn ordinerade! medicinen är fortfarande blöö (som om Bingó skulle byta åsikt där?)

och ja, min häst är groteskt fet just nu >.< ska fan ta bilder bara för att dokumentera att ´Bingó också kan bli fet xD
och jag vill höra från sadelmakarn NUNUNU (ja jag vet att de är helg men vafan ändå :P senast onsdag sen ringer jag herrn!!)

Ehm, ja det var väl det jag kände att jag hade å säga. Galet spännande va? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: