Fin fin!

Åh, blir så lycklig när pållen går på gräs :D han blir så fin i kroppen då! Smal och smäcker <3
Var ute tiiidigt (typ 10) och red en sväng på ridbanan, tog hacket idag och mums på hästen!. Tror fan ja ska rida på hacket nästa lektion!! Bara för att liksom.. Tölta som en gud, trava jättefint och lyssna super !
Svettig vart han också, varmt idag. Så underbart!

Direkt hem och byta om, for sen över till bror för att fira hans frus födelsedag (som var för någon dag sen), sen hem, vända i dörren (tog med biobiljetterna också) och iväg till Heron City, käka på donken och sen in å titta på The bounty hunter, som inkluderade Jennifer Aniston, Gerard Butler.. Vilket säger en hel del om nivån på filmen ;D Mamms fick ju välja såklart. På Mors dag å allt (btw min present till henne idag :) så jävla snäll som jag är!)

Nu äntligen hemma! Ska njuta av min sista lediga dag imorgon, på tisdag börjar jag "jobba". money money money :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: