Nya ridbilder, samt en dag på Runsten!

Agnes var med ut i torsdags till världens finaste pålle :D och fotade lite, kul att se att han fortfarande kan lyfta på tassarna! Tränar mycket nu att han ska komma ihåg aktionen i tölten, han är ju inte rädd för formen längre där utan är trevlig men energisnål med aktionen, så måste tillbaka till att trycka på honom i tölten och öka farten lite så steget kommer tillbaka. Iaf mycket steglängdsökningar håller vi på med nu för att få i mer tryck i honom för att sedan ta ner tempot en stund med bibehållet tryck och sedan öka igen.
Bilder finns att se på bilddagboken, några kommer upp här :)

Sen idag lördag for vi iväg och tittade på fälttävling ute på Runsten. GALET UNDERBART VÄDER <3 Carro älskar en jävla massa! Så nu är jag röd, jävligt röd. TROTS solskyddsfaktor faktiskt!
Bingó har fått vila fredag och lördag. Imorgon ska jag rida lite faktiskt :) skritta höbalsslingan och rida lite på volten tror jag allt!

Här kommer några bilder från ridningen, fotogra; Agnes! :)














Min snygga kille <3
Fler bilder finns på bilddagboken och facebook :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: