Skogspromenad :)

Idag var en härlig dag :) Tog på Bingó repgrimman och gick ut i skogen och klättrade i ca 40min. Jogga en liten sträcka och Bingó tölta lite passtaktigt bakom (lägga sig i trav de kan han inte om jag inte springer allt jag orkar han behöver faaart) söt är han iaf :)
Lite miljöträning vart det också, helvete va lastbilar de kom när vi skulle korsa vägen.. Och då menar jag inte 4-5 st utan de kom väl en 15-20 st på rad (åkandes åt båda hållen). Över kom vi tillslut iaf :) och Bingó rörde knappt på öronen åt lastbilarna. Han är väldigt trygg sålänge matte står på marken. Däremot en väldigt rädd häst om matte sitter uppepå!

Väl hemma bakades det rabarberpaj och gjordes rabarbersaft :D MUMS!
Så nu är man mätt i magen av gott grillat och god efterätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: