Snyggt

Gjorde en otroligt snygg uppsittning igår från stenen *host* jag stannade aldrig kvar på hästen utan fortsätte över och låg på marken.. Jag testade faktiskt bara om gravitationen funka. Och de gjorde den *vissel*
Bingó såg lagomt besvärad ut, "matte de var faktiskt inte mitt fel! Jag stod helt stilla faktiskt" sötnos <3
Tänk vilken klumpig matte han kan ha? stackars pålle!!!


Idag känns de lite i armmuskeln att man har slagit i men de får man ta om man är klantig som få!
Red på vägen idag på duktig ponny som travade jättefint (hög lite fri form) men ack vilket steg och va han vilade i steget och slängde med frambenen :D <3
Tog en galopp, sen ner i tölt och töltade i typ 1km, upp i galopp och sen skritta av längst höbalsslingan (skogs slinga som tar typ 20min).
Och innan all ridning tvättade jag igenom man och svans.. Det behövdes.. Den var bara lite fettig (a), blir ju sån av alla jävla salvor :(
Och sen flätade jag snyggaste flätorna som jag hade någon liten förhoppning om att dom skulle sitta kvar xD de gjorde dom fram tills dess att vi börja trava (a)

men lite lockigt vart det iaf! liiiite xD

Imorgon ska vi ta en promenad om vädret tillåter :) ska bli mys! Ska se om jag kan gå en ny väg som förhoppningvis går att rida senare :D

Nu ska ja däremot dra mig till sängen :) Så natti mer er ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: