Gäsp

åh, fick värsta slaget i huvudet nu, jävlar va trött jag blev. Blir ett snabbt inlägg!

Idag är det måndag, dvs Ásta dag :D red damen en sväng på ridbanan och hon var både pigg och arbetsvillig! Stutsa runt lite i trav/töltblandad skritt, så snyggt så på långa tyglar dessutom ;D innan jag hade hunnit få på vantarna och kunde få damen att landa lite! Lite trav, lite tölt och lite galopp :) ett trevligt och lugnt ridpass helt enkelt! :)

Bingó fick ett skrittpass på 30min idag, voltarbete med sidförflytt. Red utan handtagen t.o.m ;D men de var lite obehagligt :P  att allt ska sitta i huvudet. Men de är bara att fortsätta att traggla så sitter det utan de där jävla handtagen ;D

Insläpp av hästar också!, som varje måndag! :)

men nu ska jag hoppa ner mot sängen, natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: