Isigt

Galet va halt de är på vägarna idag... Shit :o
Bingó fick vila idag, ska ridas på resten av veckan, för sen börjar jag jobba på måndag och vet inte alls hur mycket tid som kommer spenderas på jobbet den veckan.. Introduktion å allt.. Så de blir nog en lugn vecka för Bingó :P skulle jag tro! Ska bli galet spännande iaf :o lite nervös börjar jag bli också!! Ihhh :D men spännande nervös, inte oroligt nervös iaf! Vilket känns skönt! :)

Tog en 15min promenad med litettroll (som jag hjälper trasig matte med) lite bakbensflytt och rask promenad i sommarhagarna! :)

Handlat årets första julklapp också, tjohoo :P haha, barnklappar är fan lättast att handla! :P De enda positiva med barn *vissel*

Nu väntar jag på att Cassandra ska komma, så ska vi åka ut en sväng till stallet (en gång till för mig :P), jag ska vara sällskapsdam! Jag är ju för snäll! :)

Tjing mina vänner! Så hörs vi nog ikväll igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: