Kyligt men påpälsat

Klädd som en michelin gubbe vandrade jag runt i stallet idag med Annica, lite ridning blev det ju såklart i sommarhagarna som stallägaren nu plogat :) Härligt! Synd på mörkret och styltor (lite vatten på olika delar som gav is-styltor) Prat blev det iaf och det var tur att Annica var den enda som bevittnade min otroligt graciösa uppsittning.. Hej och hå va det var stelt med tjocka vinterbyxor xD otroligt smidig kände jag mig *host*.

Funderar på att antingen ge Bingó ledigt imorgon eller skritta/travarbeta honom barbacka på ridbanan lite lätt.. Får se vad de bjuder på för väder kanske ^^.

Shit, nästa måndag vid den här tiden har jag (förhoppningsvis) överlevt min första arbetsdag *gaaah* börjar bli nervös!!

och jag ska sluta svamla nu!

Tjing mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: