Lycklig pållehäst!

Han är för söt den där pållen alltså, så jävla stolt över sig själv över att han kommer när man ropar. ÄVEN fast han inte ser matte. De tar ett litet tag innan man hör att de rör sig nere på plan i vinterhagen, sen tillslut ser man 2 HYPERspetsade öron och 2 ögon som tittar fram bakom kullen. Sen kommer hästen glatt fram sista biten och tycker han är skittuff för att han kom. Vilket han såklart är <3 sötnosen!

Först tänkte jag tömköra.. Kände direkt att de inte skulle gå, han nästan släpade mig med sig, de går liksom lite väl fort för Bingó ibland ;D tog ist och ställde om tömmarna så det blev dubbeltömslongering (ja ni förstår va jag menar!).
Bingó verkligen superduktig och hur mjuk och följsam som helst, travade i form, gick att ställa igenom i hals/nacke och han var trevlig i munnen också! :D Mycket trevligt pass! Samt att han också fick chansen att springa av sig lite också! :) Imorgon blir det vila för honom, och på lördag har jag utsläpp :) vilket brukar resultera i tidigt ridpass. Kanske drar oss ut i skogen om det inte är snö eller lera på marken!

Men nu ska jag försöka mig på ett otroligt gammalt x-box spel jag hittade här omdagen! :)

Tjing på er mina vänner! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: