Segt

en mycket seg morgon hos mig.. Sitter i startgroparna för att springa in i duschen.. Mååååste bara röja vägen dit först.. Någon jävel som ställt upp bockar och lagt en jävla massa plank i vägen bara.. SUCK >.<
Men snart så, jag är påväg!

Jag kommer också göra bort mig lite senare idag när jag ska iväg och skriva kontrakt.. Jag har glömt bort namnet på han jag ska träffa (FAN), men jag och namn.. de går verkligen inte.. De liksom kommer in genom ena örat och ut genom andra.. suck :( kommer blir ett,, "eheeehhheee Heeej.... Öhhh, jag var här i måndags på arbetsintervju, och ska skriva kontrakt idag.. meeeen eeehheeeee.... jag kommer inte ihåg hos vem... vet du?"
känns ju bra xD men de går nog *vissel*

Sen ska jag ut till stallet och rida en sväng på min fina häst :D

men nu, make way to the dusch! Åh va jobbigt de lät >.< och jag kommer säkert få en planka på foten (eller värre, på min onda tå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: