Snöstorm.. kul

Blev ingen ridning idag.. Vem vill rida i detta väder? inte kul någonstans ju ( OM MAN INTE MOT FÖRMODAN HAR RIDHUS.. Fan ta er som har ridhus!). Iaf, blev lite mockning som vanligt sen gick ja ut för att hämta SUR häst. Som idag bröt sin svit med att INTE komma när matte ropa.. "jag TÄNKER inte komma, jag är arg och sur på dig. Spelar ingen roll att du står där och lockar med morot, jag TÄNKER inte komma".. Kan ju säga att han fick komma in redan vid 17 (ist för vid 20), så fick han stå inne med massa hösilage och kraft ist ;D För nej, han är fan ingen lycklig ponny ute i snöyran! Det mina vänner kan jag lova er. Mycket skönare i box med torrt varmt stalltäcke och hööösilage som man kan gotta med :D

IMORGON SKA jag rida! Jag måste rida :o måste börja rida ur lite energi ur hesten! Så jag hoppas att de är mjukt på ridbanan så man kan trava.. Sådeså!

Nu ska jag gå och sussa med missekatten. Kommer nog sova mycket gott inatt! :D Underbar dag trots vädret.
Imorgon ska jag skriva kontrakt! Lillajag ska skriva ett anställningskontrakt :D woow ^^

men nu, sängen!
Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: