Söndag

Söndagen startades ute på tomten, röjde snö för att övh komma ut till stallet.
Väl i stallet reds det barbacka med en stallkamrat runtomkring i våra sommarhagar. MYS! men jobbigt sa Bingó!
Sen direkt hem, byta om och vidare mot Globen som VIP (hur underbart som helst! MERA!!)
Skrek lite när lillabruna red in, fina lillabruna!
Sen blev det att vara assistent vid hemfärd av lillabruna och vi kom hem otroligt mycket tidigare än beräknat! Det tog säkerligen bara en 10-15min innan lillabruna gick in i transporten! :D DUKTIG!!
Väl hemma i stall blev det box med gottigt i och sen sova lugnt! :) Skönt att vara hemma med kompisarna igen! :D

Mer än så orkar jag inte skriva om söndagen.
För nu är det MÅNDAG (usch! EN vecka kvar :o!!!!)



Kommentarer
Postat av: elli

tråkigt att det blev så :/ jag har aldrig haft problem med att sälja och har alltid fått ut mer än vad jag gett för sadlarna, men det kräver lite jobb med öppet köp och ibland har jag fått följa med ut i stallet och låta dem prova.

2010-11-29 @ 17:31:58
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: