Wonderful news

Mycket bilkörande idag. Massa kul! :D åkte först ut till Hökarängen för att hämta upp mammas kompis, sen mot ikea (där jag visade folket vilket täcke jag önskar mig i julklapp, dvs duntäcke med värmegrad 6, varmaste täcket som finnes på ikea!! VILL HA!!), åkte sen och lämnade av kompisen, sen ut till stallet.
Red Bingó på parkeringen då ridbanan (det enda stället i stallet som fortfarande hade snö på sig, ironi? xD) hade snö och gav oss styltor. Red barbacka och tränade tölt på volt. Gick super och Bingó gick hela tiden i form. Har inte tränat sådär extremt mycket på form nu när jag ridit barbacka. Mest takt och tempo. Men formen sitter kvar vilket är trevligt! :D
Bingó var galet fundersam över valet av ridställe xD så söt, tog några varv innan han insåg att vi faktiskt skulle rida HÄR och inte någonannanstans :P Sötnosen <3

Insläpp av hästar efter det, sen hem och käka nudlar (Enda maten jag vågar äta just nu.. suck).
Har också kollat upp alla sändningar från globen, så nu har jag bokat tv:n här hemma! :P
Hästarna får komma in tidigt på lördag också btw, sändningarna startar kl 18 och slutar inte förrens 22. SÅ ja, de kommer få gå in innan 6 :P 2timmar förtidigt xD men de tror jag inte att dom dör utav ;D faktiskt!

Har också fått biljetter till Globen :D söndags showen. Bättre än inget och jag tackar för biljetterna!!
Ska bli skitkul, var ju inte där förra året (Var ju i Norrtälje).
Ska bli jävligt mysigt att gå omkring och kolla hästsaker i annexet (ska försöka hitta ett par nya senskydd med ludd eftersom Bingó bara har 1par som han har i hagen pga senskadan) och sen följer säkert något fint schabrak med hem eller liknande! :) Tur att pappabanken är så otroligt snäll och lånar ut pengar till mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: