Fortsatt bygge!

Idag har pappsen å jag inte gjort annat än byggt på friggeboden (förutom en kort sväng till stallet för mockning och klapp i hage, samt en sväng till byggmax för köp av stege).
De är så jävla galet kul att arbeta med händerna och se saker växa fram, stå och diskutera hur saker och ting ska sättas ihop, vad som är hållbart och inte samt massa annat som måste diskuteras fram för att få en bra lösning!
Att jag "hoppade" av (jag var ju knappt där i 3:an) skolan fattar jag egentligen inte när jag står och pysslar med sånt här. FÖR DET ÄR KUL. Men jag trivdes ju inte helt hundra med klassen eller egentligen. Kom aldrig riktigt "in" i gemenskapen. Helt enkelt för att jag hade mer hjärna än dom flesta. Ja, ni får tolka det HUR NI VILL. Men jag hade den högsta intagningspoängen (NÅGONSIN) för detta programval, och jag har otroligt lätt för mig i "de vanliga ämnena" (sålänge jag faktiskt bryr mig om att lära). Så ne, jag passade egentligen inte in. Hur snälla de egentligen var emot mig osv.
Men nog om det. Här kommer en bild på bygget!
Väggdelarna uppe, vi hann aldrig sätta upp takstolarna. Men de kommer nästa gång! :D




snart så ser det nog ut som en friggebod också ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: