galopp över travbommar?

Åkte ut till lillhastenistav.se och lämnade in båda sadlarna. Så snart ligger dom ute på deras hemsida. Jag gav upp försöket att sälja dom själv. Fick bara dumma svar eller inge svar alls ;D
Bingó blev tömkörd idag, tanken var att skritta och trava över några travbommar. Gick bra i skritten och typ 2ggr i traven, sen tog han sats och tog galopp och ja ehm, tog sig över utan att dö? xD han ville ju hooopppaaa..
Så tillslut gav jag upp, jag fick honom att trava en gång till över bommarna (genom att skritta fram och precis när han tar steget över första bommen fick han gå upp i trav, men direkt efter bommarna vart det galopp igen) xD

Satte upp ett hinder ist, alltså han verkligen ÄLSKAR det! Så kul att se! :D de är ju inga höjder precis (sockerbitshöjd) men det räcker till en tjock islandshäst med spatt och senskada ;D
Blev lite seriös tömkörning också med öppnor, skänkelvikningar och början till sluta :) han är duktig min pålle iaf <3
Imorgon ska jag rida :D om jag orkar! och hinner!!

Juste, moppen hemma från sjukhuset igen! :) härligt att ha rödablixten ståendes i garaget, där hon ska vara liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: