Galopp!

Vakna av ett sms vid 10, där de står VAKEN?
ehm ,ja nu är jag ju det? xD var stallkamraten Cassandra (som äger lillabruna, min fina medryttarponniii)
hon ville ha sällskap till stallet, och visst. De tackar man ju inte nej till! :D tråkigt att vara där själv jämt liksom!
Iaf, ut till stallet kom vi! och ridning blev det! Skrittade fram på vägen, skulle testa att tölta en bit också, men Bingó blev SÅHÄÄÄÄÄR stark och jag fick inte stopp på honom :'o barbacka liksom, nej inte kul!
Stopp blev det tillslut, åh gud va rädd ja var, eller inte rädd. men spänd xD
Sen skritta vi resten av vägen, tänkte trava i uppförbacken vilket går bra fram tills dess att Ásta tyckte att vi kunde galoppa och typ gör ett galoppsteg i ett "kan vi inte galoppera snälla?" steg. Bingó typ JA VI GALOPPERAR och börjar galoppera? MEd mig på ryggen? BARBACKA?!? jag som typ sagt att jag INTE ska galoppera barbacka iom att jag typ inte vill ramla av?
ehm, ja galopp blev det, några steg tills backen tog slut. Åh gud säger jag bara.. Jag vill itne göra om det :( läskigt!

Men vi överlevde! spännande xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: