Helg!

Igår var det lördag och jag å pappa tog Mustangen på en tur ut mot Gålö (typ) och åkte lite militärbåtar från typ förr? xD Ne men typ 50-80 talet är väl de ifrån skulle jag tro, nej jag är inte så insatt. Lite torpedbåtar å liknande. Anordnas 1gång år för att ja visa upp och använda båtarna, de är ju museumföremål!
Kallt var det iaf, tog fram tjocka underbar vinterjackan vilket var sååå jävla skönt!
Hade på kvällen sen insläpp i stallet och Bingó fick vila :)

Idag söndag har pappa å jag varit iväg och storhandlat hästmat (aaahh DYRT), sen tog vi oss en skogstur Bingó och jag! Träffade först ett gäng från stallet i skogen. Bingó såååå nyfiken tills han insåg att de "bara var dom från stallet" haha, sen träffades det ett par med 2hundar, gick fin fint att knata förbi :) sen fick vi guida en stor barnfamilj till Trylen (en sjö med grillplats). Sen var de några farliga människor som satt och hade picknick i skogen också!

Men ponny duktig och PIGG. De skulle enligt Bingó då vara full fart över stock och sten även om de var en liten smal stig med stenar på ;D
Men galet trevlig i galoppen är han nu, rund, bärig, mjuk å trevlig! Trava på bra i skogen också.. Så svårt dock att få en "naturtöltare" att trava xD Bingó typ, meeen vi töltar ist? *tickitickiticki*

Ja, snart blir det iaf att raka honom, måste iaf ske innan veterinär kommer ut igen :P Svettgris som han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: