Jag måste säga att jag är bra?!

Ja, för att skryta lite sådär. Vilket man behöver ibland för att höja upp självförtroendet! :D
fan va bra ja är, trots att de var 5 (!!!!!)år sen jag började övningsköra, gjorde det ett litet tag, slutade och har inte kört på ja, 5år som sagt. Så har jag nu kört 3ggr och fan vilket flyt ja har i körninen :P Dock endast i 50km/h än så länge, men fan fortsätter det såhär kommer de att gå galant, (eller fram tills dess att någon har något att påpeka xD men vafan, nu lever jag i nuet och just nu går det BRA). och de är så galet kul att köra också!! Jag skulle kunna hålla på i timmar :D om det nu inte vore för att den där stackars handledaren tvingas åka med xD

But I love my mom and dad :D tänk så snällt liksom ändå ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: