Torsdag!

Blev hämtad av stallkamraten Cassandra idag vid typ 11, for iväg till foderboden och handlade lite hästmat! :) sen iväg till stallet, iväg på en skrittur på vägen där vovven Zappa var med, helt hypad iof men vilken miljöträning för Bingó! Var bara lite läskigt när vovve sprang bakom! tog en liten sväng i skogen också (helt barbacka för mig, jag brukar ju fuska med stigbyglar när de ska ridas i skog men inte idag, shit insida lår och höft! vadå spännde mig?)
Cassandra fota några bilder som ja kommer lägga upp här! :) fina hästen!
Blev även en liiiiten galopp i uppförsbacken igen :D t.o.m så att JAG fattade galoppen liksom? VAD har det tagit åt mig? Är jag lite självmordbenägen tro?!?

Sen har jag pillat lite här hemma. Städat rummet för en gångs skull (ja, jag blev nästan attackerad av en dammråtta häromdagen!!)

Nu ska jag faktiskt fara mot sängen, så galet trött! Var uppe halva natten pga magont >.< och fick inte sova ut när de väl släppte eller. kl 8 fick jag vara redo på att kvittera en leverans åt pappsen (stor jävla friggebod), men han kom ju inte såklart vid 8:a utan närmare bestämt halv 10 typ. Vi gillar när de säger mellan 8-18.. Men typ? ja, ska vi vara hemma hela dagen eller? suck.. Aja, de var ju tur att de vart på FM iaf, så hann jag ju med stallet vid en bra tidpunkt!

Här är bilderna jag lovade :D




Bingó tog sig en mumsbit!



Bingó i det höga gräset (+en bit av Ástas man)



Bingó på vägen hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: