Lagomt lagom? Sådär Mellanmjölkigt liksom

Ja är trött på så otroligt mycket just nu. Och vissa saker blir jag bara helt förbannad på också.
Jag vill bort, men slits mellan tanken att lämna allt och allt som hör till. Ta med mig min häst och bara fara iväg. Om jag vill har jag alla möjligheter att göra just vafan ja vill. Jag kan.. Men De finns en del som jag vill ta med mig också, och de egentligen mest för Bingós skull. Jag skulle klara mig helt perfekt utan. Men inte han. Eller jo visst fan skulle han överleva. Men de känns elakt. Och ja, jag ska svamla lite till! Sådeså!!

De är sällan jag inte står fast med fötterna på jorden. Men när de väl händer vill jag bort på DIREKTEN!! NUNUNU, jag vill sparka grus på folk som gör mig illa. Och ja vill bara vända ryggen och gå. Jag och min häst. Lämna allt och börja om på nytt.

Tanken finns också att göra något otroligt, och åka iväg själv. Bara lilla jag.. Men de vågar jag inte. Vi är inte klara än. Inte riktigt än!

But face the facts, jag är en jävla medelmåtta till svensk. Där allt ska vara mellanmjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: